Tahi Badan Bau - 5 Menyembuhkan Top ke Cuba

Tahi Badan Bau - 5 Menyembuhkan Top ke Cuba

Bau badan tahi adalah isu yang dahsyat dan sangat memberi tekanan kepada mereka yang memilikinya. Bertentangan dengan kepercayaan popular, ia bukan kes yang mudah untuk kebersihan yang tidak baik. Mereka yang berhadapan dengan isu ini akan memberitahu anda, kami boleh mengambil mandi menyeluruh, menyental setiap bahagian diri kita sendiri, melangkah keluar dari bilik mandi, keringkan, dan masih mempunyai yang tidak menyenangkan, bau tahi tentang diri kita. Ia sudah cukup untuk mengalirkan keyakinan diri sesiapa, dan menghantar banyak ke dalam kemurungan. Inilah sebabnya mengapa mencari penawar untuk masalah ini adalah amat penting kepada mereka yang menderita daripada itu.

Ramai orang dengan tahi notis bau badan ini sejak awal, tetapi hanya dalam kes ia masih belum menjadi jelas kepada anda, saya akan menyatakan di sini: meliputi bau ini tidak akan berfungsi. Tidak ada deodoran, mencuci badan, minyak wangi, cologne, selepas mencukur, syampu atau produk yang sama yang akan membetulkan benar bau badan tahi. Jika anda cuba untuk menutupinya dengan mana-mana (atau apa-apa jua yang serupa), jangan ragu dan berhenti membuang wang ke atas produk tersebut. Ini adalah hampir sentiasa masalah dalaman, dan hanya boleh diselesaikan dengan produk atau proses yang merawat isu ini dari luar dan dalam. Lima rawatan seperti yang paling berjaya adalah seperti berikut:

5. Herbals: Cayenne dan goldenseal adalah herba yang paling banyak dicadangkan untuk memerangi bau badan, dan beberapa pesakit bau badan tahi telah melaporkan keputusan yang sangat baik dengan mereka, kedua-dua secara berasingan dan dalam gabungan. Cuba goldenseal sahaja pertama, dan jika ia tidak menghasilkan peningkatan yang boleh diukur, tambah cili merah dan juga (pastikan untuk membeli makanan tambahan cili merah yang disediakan secara komersial, bagaimanapun, ada yang telah melakukan kesilapan dengan menyediakan mereka sendiri, dan belajar dengan cara yang keras yang cayenne benih boleh menjadi toksik). Kebanyakan orang bertolak ansur dengan kedua-dua goldenseal dan cili merah sangat baik, walaupun tidak adalah disyorkan untuk diambil dalam tempoh masa yang berpanjangan. Namun, suplemen herba ini boleh membuat ia mungkin untuk mengembalikan keseimbangan kepada sistem anda, dan membolehkan anda untuk akhirnya menghentikan penggunaannya. Sila ambil perhatian: jika anda alah kepada susu getah, pisang, kiwi, buah berangan atau alpukat, anda juga boleh bertindak balas dengan baik kepada cili merah.

4. Klorofil tablet: Klorofil adalah pigmen yang memberikan tumbuhan warna hijau, dan tablet klorofil adalah semata-mata dilakukan dengan pigmen ini diekstrak. Walaupun klorofil sahaja iaitu, pada masa-masa yang jarang berlaku, yang mencukupi untuk merawat masalah ini, kebanyakan orang melaporkan bahawa tablet klorofil menghasilkan pengurangan yang lebih ketara dalam bau yang tidak menyenangkan mereka apabila digunakan bersama-sama dengan produk-produk dan proses lain.

3. Zink suplemen: Sekali lagi, tidak biasanya penyelesaian dengan sendirinya, tetapi diselaraskan dengan kaedah lain zink dilaporkan membawa kelegaan jelas kepada pesakit bau badan tahi. Jika anda memilih untuk mencuba jenis makanan tambahan, bagaimanapun, pastikan untuk membeli makanan tambahan zink yang juga mengandungi dos mengimbangi daripada tembaga. Ini akan menghalang zink dari menurunkan tembaga anda ke tahap yang tidak sihat (yang boleh menyumbang kepada anemia dan lain-lain kesan sampingan yang tidak diingini).

2. Probiotik: Ini adalah kini produk popular yang disebut-sebut sebagai mampu untuk memulihkan pergerakan usus yang normal. Apa tahi mangsa bau badan telah menemui, bagaimanapun, adalah bahawa penggunaan mereka juga boleh membantu mengurangkan gejala dari mana ia menderita. Probiotik bekerja dengan memulihkan imbangan untuk "fauna usus," anda yang adalah hanya satu cara mewah untuk mengatakan bakteria dan organisma lain yang tinggal di dalam usus anda. Apabila organisma ini tidak seimbang, bahan buangan mereka boleh mempunyai bau yang teruk dan bau itu, kerana ia terkandung dalam badan anda, perlu mencari tempat untuk melarikan diri, yang membawa kepada bukan sahaja bau badan, tetapi perut kembung yang tidak menyenangkan juga. Probiotik datang dalam pelbagai bentuk yang berbeza, dari yogurt untuk kapsul untuk minuman lazat, jadi tidak pasti daripada jenis yang sesuai dengan anda.

1. Pembersihan kolon: Ini adalah rawatan biasa untuk banyak penyakit, termasuk sindrom usus, obesiti dan pelbagai jenis keracunan, termasuk mereka yang boleh menyebabkan bau badan tahi anda. Terdapat dua jenis pembersihan kolon: pemakanan dan hidroterapi. Ia adalah disyorkan bahawa jika anda mahu untuk cuba pembersihan kolon diet yang anda berunding dengan doktor anda supaya anda boleh melakukannya dengan selamat. Biasanya, bagaimanapun, ia melibatkan beberapa jenis puasa, dan juga pengambilan makanan tertentu dan jus yang kaya dengan serat, kerana serat mempunyai kesan "menyapu" sisa makanan lain daripada saluran usus, sama seperti penyapu . Hidroterapi kolon mesti dilakukan oleh profesional yang terlatih dengan peralatan khas, dan menggunakan air untuk toksin terus siram daripada kolon.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar