Mengapa Colon Cleanse Daripada Natural Therapies lain?

Mengapa Colon Cleanse Daripada Natural Therapies lain?

Dengan segala gembar-gembur di luar sana tentang pembersihan usus, ia adalah mudah untuk mendapatkan keliru. Anda mungkin tahu bahawa pembersihan kolon adalah salah satu cara utama untuk membantu membersihkan badan anda daripada dikekalkan kotoran dan mengekalkan gaya hidup yang sihat dan bersemangat, tetapi di mana anda mula?

Kenapa anda ingin untuk membersihkan? Adakah anda rasa penat? Adakah anda ingin menurunkan berat badan? Adakah anda ingin melakukan sesuatu yang anda tahu yang tepat untuk badan anda? Adakah anda mahu mengambil kesempatan daripada kaedah kuno untuk memperoleh kesihatan dan kecergasan? Adakah anda pernah mendengar tentang manfaat dan tidak boleh menunggu untuk bermula?

Semua soalan yang baik. Tetapi apa yang jawapannya? Ia boleh pergi lebih mendalam daripada akal yang mudah.

Mungkin anda pernah mendengar chelation lisan. Atau mungkin pembersihan logam berat. Atau baki alkali / asid pH, atau pembersihan candida, atau pembersihan hati, atau reiki, atau terapi urut, atau meditasi, atau melaungkan, atau yoga, atau pilates, atau tai chi, atau terapi peluh, atau 10 minit monyet muntah mineral diet, atau lain-lain, dan lain-lain, dan lain-lain!

Dengan semua ini dan banyak lagi, sudah tentu orang keliru. Dasarnya adalah sebahagian besar daripada kaedah ini pergi tangan-tangan (kecuali perkara yang muntah monyet).

Sebagai contoh, pembersihan kolon anda akan membantu menghapuskan bahan mucoid toksik yang terperangkap di dalam usus yang lebih rendah anda. Bahan ini menyerap masuk racun ke dalam aliran darah. Menghapuskan toksik bahan tahi Perempuan daripada kolon boleh menyumbang kepada persekitaran dalaman yang beralkali, menjadikan pembersihan kolon yang berkaitan bagi mereka yang berkenaan dengan keseimbangan pH badan mereka.

Dalam pembersihan hati, banyak bahan yang dikeluarkan daripada hati diproses melalui saluran darah dan akhirnya dimasukkan ke dalam kolon untuk penyingkiran. Penjelasan daripada bahan yang dari usus yang lebih rendah membantu mengusir toksin yang de pengecut (bergurau!) Dari hati anda.

Semua kaedah ini tumpuan kesihatan alternatif kepada membawa persekitaran dalaman badan anda kembali ke dalam kira-kira. Terdapat banyak cara untuk melakukan ini, tetapi semua jalan menuju ke pembersihan kolon anda. Bermula dari sekarang akan meletakkan anda di jalan itu kepada kesihatan bertenaga dan kesihatan dalam masa yang singkat!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar